هر کیلو وات سه فاز چند آمپر است

فروشگاه بانه حراج یکی از بهترین مراکز خرید تلویزیون در تهران می باشد.

خرید تلویزیون در تهران را می توانید با بهترین قیمت از فروشکاه بانه حراج تهیه کنید.

برای مشاوره رایگان تماس بگیرید

09901680274

تبدیل آمپر به کیلو وات
نتیجه:
34.60
تبدیل کیلو وات به آمپر
نتیجه:
289.02

هر کیلو وات سه فاز چند آمپر است؟ برای این که واحدها را به همدیگر تبدیل کرد می توان از ابزارهایی که به شکل آنلاین در وب سایت های مختلف هستند استفاده کرد. به راحتی می توان با وارد کردن عدد مورد نظر بر حسب یک واحد آن را به یک واحد دیگر تبدیل کرد. یکی از واحدهای قابل تبدیل در این جدول ها کیلووات به آمپر است. برای این کار دیگر نیازی به نوشتن فرمول های طولانی نیست. با استفاده از ابزارهای تبدیل آنلاین بسیار ساده و سریع می توان واحدها را به هم بدل کرد. همان طور که امکان تبدیل کیلووات به آمپر وجود دارد، می توان آمپر را به کیلووات هم برگرداند. حتی می توان وات را به اسب بخار تبدیل کرد. برخی از واحد های اندازه گیری برای همه آشنا می باشد.

برای این که از این ابزارهای آنلاین استفاده کرد کافی است. ابتدا مقدار عددی واحد را در جایی که برای مقدار تبدیل در نظر گرفته شده است وارد کرد. بعد در قسمت لازم باید واحد عددی تعیین شود. در بخش تبدیل هم باید واحدی که قرار است این عدد به آن تبدیل شود انتخاب کرد. با کلیک روی کلمه تبدیل می توان عدد مورد نظر را به دست آورد.

تعریف واحد کیلووات

پیش از این که بدانیم هر کیلو وات سه فاز چند آمپر است باید درباره واحد کیلووات اطلاعات بیشتری داشته باشیم. وات از مهم ترین واحدهای قدرت به شمار می رود که برای اندازه گیری توان الکتریکی، حرارتی و همچنین مکانیکی کاربرد دارد. یک وات را می توان مساوی با یک ژول یا یک ولت آمپر در نظر گرفت. کیلووات هم واحد دیگری است که برای اندازه گرفتن قدرت کاربرد دارد و از آن برای محاسبه قدرت توان استفاده می کنند. در واقع، این واحدها معیارهایی برای اندازه گیری مصرف انرژی هستند.

تعریف واحد کیلووات

کیلو را می توان هزار ترجمه کرد. به همین دلیل هم یک کیلووات همان ۱۰۰۰ وات است. kW همان کیلووات است که در بیشتر جاها به طور خلاصه از آن استفاده می کنند. این واحد به طور معمول برای نشان دادن توان خروجی موتورها و توان مصرفی موتورهای الکتریکی و وسایل مختلف به کار گرفته می شود. ضمن این که برای نشان دادن توان الکترومغناطیسی خروجی فرستنده های رادیویی و تلویزیونی هم کاربرد دارد.

تعریف واحد آمپر

برای درک این که هر کیلو وات سه فاز چند آمپر است باید درباره واحد آمپر هم اطلاعات داشته باشیم. آمپر برای اندازه گیری مقدار جریان الکتریکی کاربرد دارد. این واحد بیان کننده ظرفیت یا توان دستگاه برقی است. جریان تعداد الکترون های گذری از مدار است که می توان آن را با مفهوم آمپر بیان کرد و اندازه گرفت. آمپر یکی از واحدهای اصلی است که به شکل خلاصه Amp نیز نمایش داده می شود. برای این که بتوان جریان الکتریکی یک دستگاه را اندازه گرفت، دستگاه ویژه ای لازم است که به آن آمپرمتر گفته می شود. یک کولن بار الکتریکی معادل یک آمپر جریان محاسبه می شود و یک کولن بر ثانیه با یک آمپر مساوی است.

با عوض شدن میزان بار الکتریکی در دستگاه های الکترونیکی مقدار آمپر هم عوض می شود. در موقع خرید دستگاه های برقی و الکترونیکی باید با اصطلاح ولت و آمپر آشنا بود. زیرا این دو معیار بسیار شناخته شده هستند و با آنها توان مصرفی یا ظرفیت دستگاه یا حتی باطری تعیین می شود.

تفاوت آمپر و ولت

خوب است که به تفاوت آمپر و ولت هم پیش از پرداختن به این که هر کیلو وات سه فاز چند آمپر است توجه شود. ولت واحدی است که برای اندازه گیری ولتاژ استفاده می شود. آمپر برای اندازه گیری شدت جریان الکتریکی استفاده می شود. ولت و آمپر مستقل از هم نیستند. این دو واحد به همراه مقاومت با هم ارتباط دارند. با داشتن دو متغیر ثابت از سه متغیر می توان سومی را به دست آورد.

نصب کنتور فرعی برق سه فاز

مدار جریان و ولتاژ برق سه فاز با تک فاز تفاوت دارد. برای این که بتوان مقدار برق ساختمان هایی که برق سه فاز استفاده می کنند محاسبه کرد به کنتور نیاز است. کنتورهای فرعی برق سه فاز در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. با این کنتورها می توان مقدار برق مصرفی ساختمان های تجاری و صنعتی و حتی مسکونی را محاسبه کرد و بعد آن را بر حسب کیلووات ساعت (kvh) نمایش داد. مهم است که بدانیم هر کیلو وات سه فاز چند آمپر است.

هر جایی که از برق سه فاز استفاده می شود می توان این کنتورها را نصب کرد و اساس کار آنها نیروی الکترومغناطیس است. به این معنا که اگر جریان برق از سیم پیچ عبور کند در اطرافش میدان مغناطیسی به وجود خواهد آمد. جهت و شدت این میدان به مقدار گذر از سیم پیچ وابسته است. این کنتورها در دسته کنتورهای اکتیو قرار می گیرند و در زمان تهیه باید بدانید که چه کنتوری نیاز شما را مرتفع خواهد کرد. 

دیدگاهتان را بنویسید

درخواست نمایندگی یا عامل فروش