ساعت نجومی چیست؟

فروشگاه بانه حراج یکی از بهترین مراکز خرید تلویزیون در تهران می باشد.

خرید تلویزیون در تهران را می توانید با بهترین قیمت از فروشکاه بانه حراج تهیه کنید.

برای مشاوره رایگان تماس بگیرید

09901680274

تعریف ساعت نجومی

ساعت نجومی یک تایمر نجومی است. این یک تایمر پیشرفته است. طبق مختصات GPS تنظیمی در تایمر، به ترتیب در هنگام غروب و سحر به صورت روشن و خاموش عمل می کند. یا کاربر می تواند آن مختصات را تنظیم کند یا ما می توانیم تنظیم کارخانه تایمر را برای موقعیت مکانی GPS مورد نظر شما تهیه کنیم. کاربر می تواند تاریخ، ماه و سال جاری را در قالب DD: MM: YYYY تنظیم کند. همچنین کاربر می تواند زمان فعلی ساعت را با فرمت HH:MM تنظیم کند. در واقع، این تنظیمات به‌صورت پیش‌فرض تنظیمات کارخانه مطابق با IST  (زمان استاندارد هند) انجام می‌شود.

ساعت نجومی نسخه (pro) یک تایمر از پیش تعیین شده است. این یک تایمر پیشرفته است. دقیقاً طبق زمان تنظیم/برنامه ریزی توسط کاربر به صورت روشن و خاموش عمل می کند. کاربر برنامه‌ریزی را در زمان و زمان خاموش هر روز بدون توجه به انتقال‌های فصلی که منجر به زمان‌بندی طلوع – غروب خورشید می‌شود، پیگیری می‌شود. کاربر می تواند تاریخ، ماه و سال جاری را در قالب DD:MM:YYYY تنظیم کند. همچنین کاربر می تواند زمان فعلی ساعت را با فرمت HH:MM تنظیم کند. در واقع، این تنظیمات به‌صورت پیش‌فرض تنظیمات کارخانه مطابق با IST (زمان استاندارد هند) انجام می‌شود.

تغییرات فصلی در غروب – زمان طلوع خورشید توسط این مدل را در نظرنمی گیریم. بنابراین هر انتقال فصل، یعنی در هر 45 روز، باید تنظیمات خود را (تنظیمات زمان خاموش) با توجه به تغییرات در زمان‌بندی طلوع – غروب آفتاب به‌روزرسانی کنید.

این تایمر های ساعت نجومی در چراغ های خیابان، چراغ های باغ، چراغ های زیرزمین، چراغ های راه پله، چراغ های پارکینگ، چراغ ها در لابی ها و راهروها، چراغ های احتکار و غیره به کار می روند.

عملکرد ساعت نجومی

نرم افزار داخلی به تاریخ فعلی و موقعیت مکانی GPS برنامه ریزی و به طور خودکار زمان روشن و خاموش بودن چراغ ها را تعیین می کند. به این ترتیب، از تغییرات فصلی در زمان‌های غروب – طلوع (غروب – طلوع خورشید) مراقبت می‌کند و زمان دقیق روشن و خاموش بودن چراغ‌ها را محاسبه می‌کند. این اتفاق هر روز به صورت تدریجی در طول سال رخ می دهد. همانطور که زمین از مدار مشابهی به دور خورشید می گذرد، این تایمر هر سال دقیقاً یکسان عمل می کند.

به این ترتیب، تغییرات فصلی در زمان‌بندی طلوع و غروب آفتاب به‌طور خودکار مراقبت می‌شوند. این باعث می شود کاربر از تنظیمات مکرر زمان روشن و خاموش زمانی که فصل از تابستان به موسمی، موسمی به زمستان و زمستان به تابستان تغییر می کند، راحت شود. به طور خلاصه، اسلات فعال (روشن تا خاموش) این عملکرد تایمر به صورت «خودکار و پویا» توسط نرم افزار داخلی تعیین می شود. کاربر پس از نصب نیازی به تنظیم تنظیمات ندارد.

عملکرد نسخه pro

نرم افزار داخلی به تاریخ فعلی و ON TIME & OFF TIME تنظیمی کاربر نگاه می کند و به طور خودکار چراغ ها را طبق زمان بندی برنامه مشخص شروع به کار می کند. به این ترتیب، این تایمر ساعت نجومی به شما این امکان را می دهد که در انتخاب اسلات فعال عملیات خود انعطاف پذیر باشید. اگر برای عملیات نورپردازی شبانه استفاده شود، کاربر باید زمان‌بندی روشن-خاموش را هر 45 روز یکبار تنظیم کند، زیرا تغییراتی در زمان‌های طلوع و غروب خورشید با پیش‌روی فصل اتفاق می‌افتد.

ساختار پایه (برای بار های تک فاز):

دارای فرم فشرده و کیفیت ساخت عالی است. این یک تایمر ساعت نجومی ساده قابل نصب روی دیوار است. ساختار آن نیز می تواند برای مطابقت با نیازهای خاص مشتری مانند نصب DIN RAIL و غیره تغییر یابد. این محصول می تواند تا 5 کیلو وات بار مقاومتی – تک فاز را تحمل کند. برای بارگذاری بیشتر، به سراغ نسخه های Panel Constructed  بروید.

ساختار پنل برای بارهای سه فاز:

ساعت نجومی همچنین می تواند به صورت پانل کامل ارائه شود که شامل تابلو و MCB می شود تا با هر رتبه بندی KW از 5KW تا صدها KW مطابقت داشته باشد. این پنل را می توان در درجه IP متناسب با شرایط مختلف محیطی عرضه کرد.

ویژگی ها و کنترلر ها:

این تایمر دارای صفحه نمایش LCD بزرگ با نور پس زمینه روشن برای نشان دادن تاریخ فعلی، زمان فعلی، زمان روشن، زمان خاموش، وضعیت بارگذاری و غیره است. علاوه بر این، تایمر ساعت نجومی دارای 3 کلید چند منظوره است.

LED  دو رنگ وضعیت بار را نشان می دهد.

رنگ قرمز نشان دهنده روشن بودن بار است.

رنگ سبز نشان می دهد که بار روشن است.

حالت دور زدن:

لغو دستی (بای پس دستی) در دسترس است. هنگامی که تایمر هنوز روشن نشده است، و به دلایلی، اگر می خواهید آن را زودتر روشن کنید، می توانید از این عملکرد “Bypass” استفاده کنید.

حالت زیرزمین:

زیرزمین ها و راه پله ها مناطق سرپوشیده ای هستند که حدود 20 تا 30 دقیقه قبل از غروب/ غروب واقعی تاریک می شوند. به طور مشابه، آن مناطق حدود 20-30 دقیقه دیرتر از زمان واقعی طلوع/طلوع آفتاب روشن می شوند. بنابراین اگر می‌خواهید این مشکل را برطرف کنید، این «حالت زیرزمین» را انتخاب کنید و چنین مشکلاتی را برای همیشه فراموش کنید.

پایداری ولتاژ بالا (اختیاری):

این محصول می تواند ولتاژ خط بالا را تا 440 ولت AC حفظ کند. به طور تصادفی، منبع تغذیه تک فاز به 440 ولت AC تبدیل می شود، این محصول می تواند آن را حفظ کند.

قطع ولتاژ بالا قابل برنامه ریزی توسط کاربر (اختیاری):

در صورت ظاهر شدن ولتاژ بالا ناگهانی در خطی که این تایمر ساعت نجومی متصل است، یک ویژگی اختیاری High Voltage Trip/Cutout وجود دارد. سطح سفر در مراحل 5 ولتی از 265 ولت تا 310 ولت توسط کاربر قابل برنامه ریزی است. هیچ گزینه ای برای تنظیم سطح سفر بالای 310 ولت وجود ندارد زیرا هیچ لامپ الکتریکی ولتاژ خط بالاتر از 310 ولت را حفظ نمی کند.

مرور کلی

ساعت نجومی ویژگی‌ها باعث می‌شوند چراغ‌ها هر روز طبق زمان‌بندی از پیش تعیین شده روشن و خاموش شوند. نیاز به تغییر تنظیمات هر زمانی که تغییر در زمان طلوع و غروب خورشید به دلیل تغییر فصل وجود دارد.

تایمر قابل تنظیم برای کنترل روشن و خاموش

طراحی رابط کاربری کاربر پسند و بصری

حالت دور زدن برای کنترل دستی روشن-خاموش در دسترس است

LED پانل دو رنگ برای نشان دادن روشن یا خاموش بودن سرب

با حفظ دقیق زمان‌بندی روشن و خاموش بار، در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند

موارد کاربرد:

لامپ خیابان روشن-خاموش

چراغ های احتکار روشن-خاموش

چراغ راه پله/پارکینگ روشن-خاموش

پمپ آب/آب پاش ON-OFF

چراغ ها در محل ساخت و ساز روشن-خاموش

آبگرمکن خانگی ON-OFF

ماشین لباسشویی برای جلوگیری از مرطوب شدن لباس ها برای مدت طولانی راه اندازی را به تاخیر انداخت

هر بار الکتریکی که بر اساس مشخصات بار مشخص بود

مشخصات فنی:

محدوده ولتاژ ورودی: 130 ولت تا 350 ولت AC، 50/60 هرتز

صفحه نمایش LCD با نور پس زمینه روشن برای نشان دادن وضعیت

تنظیم جداگانه برای روشن و خاموش

پشتیبان گیری حافظه قطع برق

عملیات کاربر پسند

طراحی و ساخت در هند به تناسب شرایط قدرت هند

تست های نوسانات ولتاژ سخت را طبق استانداردهای IEC انجام می دهد

ابعاد (mm): 73 (H) x 118 (w) x 63 (D)

راهروها، پارکینگ ها، راه پله ها، چراغ های خیابان

دیدگاهتان را بنویسید

درخواست نمایندگی یا عامل فروش